برای نخستین بار؛ بانوی دونده لرستانی در مسابقات قهرمانی کشور صاحب مدال شد

فائزه حسن پور بانوی دونده جوان لرستانی در مسابقات قهرمانی دو و میدانی کشور مدال نقره کسب کرد.

 

به گزارش سایت هیات دوومیدانی استان مسابقات قهرمانی دوو میدانی کشور در رده سنی جوانان با حضور ۲۷ استان به میزبانی تهران طی  روز در ابتدای اردیبهشت ماه سالجاری برگزارشد. در این رقابت ها تیم دوومیدانی لرستان با دو نفر در این مسابقات شرکت کرد که در ماده 10 هزار متر فایزه حسن پور توانست مدال نقره را کسب کنند. منصوره ملکی شاهیوند هم به عنوان دومین نماینده لرستان مقام هفتم ۴۰۰ مانع را کسب کرد.

در نهایت همدان، لرستان و چهارمحال بختیاری در ماده 10 هزار متر مقام های اول تا سوم را کسب کردند. معصومه حافظی مربی و سرپرست تیم دو و میدانی لرستان را در این دور از مسابقات را عهده دار بود.  به گزارش هیات دوومیدانی استان 8 نفر نخست این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.