به گزارش روابط عمومی هیات دوومیدانی استان لرستان، در این رقابت‌ها که روز جمعه 9بهمن ماه با شرکت 120 نفر ورزشکار از 17 استان به میزبانی نورآباد دلفان برگزار شد ،درمواد انفرادی ،ورزشکاران لرستان به یک مقام قهرمانی و 2مقام سومی دست یافتند و در رده تیمی نیز لرستان به یک مقام سومی دست یافتند ودر رده تیمی نیز لرستان به مقام سومی بانوان دست یافت.

اولین دوره مسابقات دو صحرانوردی کارگری کشور صبح جمعه هشتم بهمن‌ماه از روستای گاوکش تا پارک جنگلی نورآباد در مسافت 8 کیلومتر برای مردان و 5 کیلومتر برای بانوان برگزار شد.
نفرات برتر مردان در رده سنی زیر ۳۰ سال: ۱- همایون همتی‌(کرمانشاه) ۲- محمدرضا ابوترابی(اصفهان) ۳- حسین کیانی‌(لرستان)نفرات برتر مردان در رده سنی بالای ۳۰ سال: ۱- احسان زینی‌وندنژاد‌(ایلام) ۲‌– علی‌اصغر صابری‌(خراسان شمالی) ۳‌– ایمان کوشکی(لرستان)رده‌بندی تیمی مردان: ۱- آدزبایجان شرقی ۲- قزوین ۳- تهران ۴- اصفهان ۵- لرستان ۶- خراسان شمالی
نفرات برتر بانوان در رده سنی زیر ۳۰ سال: ۱- فائزه حسن‌پور‌(لرستان) ۲- آرزو حیدری‌(خراسان شمالی) ۳‌– زهرا مرادی‌(خراسان رضوی)
نفرات برتر بانوان در رده سنی بالای ۳۰ سال: ۱‌– فاطمه عزیزی‌(خراسان شمالی) ۲‌– فاطمه محمدی (خراسان رضوی) ۳‌– فاطمه نصرآبادی(اصفهان)
رده‌بندی تیمی بانوان: ۱- خراسان رضوی ۲- خراسان شمالی ۳- لرستان ۴- قزوین ۵- تهران ۶- اصفهان

مراسم اختتامیه و توزیع جوایز نفرات برتر این مسابقات به دلیل سرما در سالن برگزار شد.
جوایز نفرات برتر با حضور حجت‌السلام سید جعفر هاشمی‌نژاد امام جمعه دلفان و جعفرعلی طولابی فرماندار این شهرستان، علی‌یاور عزیزپورفرد مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، علی آشتاب مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ملک‌شیر مرادی‌فر از قهرمانان سابق دوهای نیمه‌اسقامت کشور و آسیا و مسئول ورزش اداره کار لرستان، روح‌الله محمدی از قهرمانان و مربیان تیم‌های ملی دو صحرانوردی و رئیس انجمن دو و میدانی کارگران کشور و شماری از پیشکسوتان ورزش لرستان از جمله پرویز جایدری، خسرو دیناروند، حمید عسکری و قاسم دیده‌پور به آن‌ها اهدا شد.