افتخار آفرینی دوندگان لرستانی در مسابقات داخل سالن
افتخار آفرینی دوندگان لرستانی در مسابقات داخل سالن
مسابقات دوومیدانی داخل سالن مردان قهرمانی کشور در حالی به پایان رسید که دوندگان لرستانی با کسب 2مدال نقره و1مدال برنز ویک عنوان چهارمی به کار خود پایان دادند.
در این مسابقات که روزهای 1و2بهمن ماده در تهران برگزار گردید علی فهیمی دونده بزرگ لرستان با کسب 2مدال نقره در مواد 800متر و1500متر به کار خود پایان داد در ماده پرش ارتفاع سیاوش سلیمی پرنده عضو تیم ملی به مقام سوم دست یافت. مهدی نظامی دیگر جوان شایسته لرستانی توانست با یک رکورد خوب در ماده 60متر با مانع مقام چهارم را به دست آورد.
از نکات حائز اهمیت حضور 5نفر از اعضای تیم جوانان لرستان در این مسابقات می باشد.
+ نوشته شده در شنبه سوم بهمن ۱۳۹۴ ساعت 12:55 توسط vahid tuolabi
|