به گزارش روابط عمومی هیات دوومیدانی لرستان ، اردوی تیم ملی جوانان کشور با هدف حضور موفق در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، از ششم آذرماه به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد. در این اردو سه ورزشکار دونده لرستانی نیز حضور خواهدداشت .مهدی نظامی در 110 متر بامانع، محمد باقری در 800 متر و 1500 متر و سلمان بیرانوند در 3000 متر با مانع به این اردو دعوت شده اند.

همچنین حامد صلاحی و اکبر هلالی (آذربایجان غربی) در پرتاب چکش، عطا اسدی ( آذربایجان شرقی) در دوهای 800 و 1500 متر، محمد رضا سلیمی (اصفهان) در پرتاب وزنه، عطا مزدیان فر(اصفهان) در پرتاب دیسک، محمود منصوری (اردبیل) در پرتاب دیسک ،آرین زرعکانی در پرش ارتفاع و پوریا صفری در پرتاب وزنه (تهران)، سجاد زارع در پرتاب دیسک، جواد شوریابی در 400 متربامانع، امیررضا صدیق در دوهای 100 متر و 200 متر و معین محمودیان در پرتاب نیزه (خراسان رضوی)، امیرهزامی در پرش سه گام (خوزستان)، فرشاد کردلو در 200 متر و 400 متر و صادق مرانی در پرش طول (زنجان)، علیرضا خطیبی در 3000 متر بامانع (فارس)، میثم عبداله پور در پرش طول و محمدرضا رحمانی در 400 متر و 400 متر بامانع (قزوین)، محمدرضا فریدی در200 متر و 400 متر( قم)، سعید پیری در 200 متر و 400 متر (کرمانشاه)، هادی مداحی در پرش سه گام(گلستان )،) و ایمان طالبی رسا در 800 متر و 1500 متر(همدان ) دیگر ورزشکاران دعوت شده به این اردو هستند.
دعوت شده گان به این اردو بایستی صبح روز جمعه ششم آذر ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران خود را به سرپرست اردو، آقای علیرضا رضایی معرفی نمایند.

ایوب دادروان از آذربایجان شرقی، مهدی محمدی از همدان، غلامرضا کریمی و محمد عاکفیان از تهران، ناصر یزدانی از اردبیل، حمید هفت چشمه از آذربایجان غربی، بهنام زارع از فارس، حمید مزارزهی و هاشم صیامی از خراسان رضوی مربیان دعوت شده به این اردو هستند.

مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از تاریخ 13 خرداد ماه سال آینده لغایت 17 خرداد ماه در کشور ویتنام برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است که اردوی تیم ملی جوانان در بخش بانوان بلافاصله بعد از پایان اردوی تیم ملی جوانان در بخش پسران برگزار می‌شود.