به گزارش روابط عمومی هیات دوومیدانی استان لرستان  ورزشکاران دوومیدانی لرستان
در مسابقات برترین های بسیج کشور به میزبانی تهران دیروز توانستند یک مدال طلا؛ و
دو نقره و یک مقام چهارمی کسب نمایند.

برای تیم دوومیدانی لرستان مهدی فتحی گنجی در پرتاب
نیزه طلا؛ سلمان بیرانوند در 1500 متر و امید سیاهپوش در 800 متر نقره همچنین حبیب
اله شرفی در 400 متر به مقام چهارمی رسید.

مسابقات برترین های نوجوانان و
جوانان بسیج کشور ب تهران دیروز پنج شنبه 21 آبان ماه و با حضور 80 ورزشکار
برگزارشد که نتیجه تیمی آن در پایان مرحله سوم و آخرین مرحله مشخص می شود. که تا
کنون لرستان در صدر جدول مدال ها قراردارد.

قابل ذکر است که از هر استان 4
نفر در این مسابقات حضور داشتند که لرستان با ترکیب مهدی فتحی گنجی؛ سلمان
بیرانوند؛ امید سیاهپوش و حبیب اله شرفی در این مسابقات حاضر شد. مربیگری تیم
لرستان را سیاوش سپهوند برعهده داشت.

مهدی فتحی گنجی ؛ سلمان بیرانوندو
امید سیاهپوش در رده سنی جوان و حبیب اله سیاهپوش در رده سنی نوجوانان در این
رقابتها حاضر شدند.