کسب یک مدال طلا و دو نقره ورزشکاران دو و میدانی لرستان در مسابقات برترین های بسیج کشور
به گزارش روابط عمومی هیات دوومیدانی استان لرستان ورزشکاران دوومیدانی لرستان
در مسابقات برترین های بسیج کشور به میزبانی تهران دیروز توانستند یک مدال طلا؛ و
دو نقره و یک مقام چهارمی کسب نمایند.
برای تیم دوومیدانی لرستان مهدی فتحی گنجی در پرتاب
نیزه طلا؛ سلمان بیرانوند در 1500 متر و امید سیاهپوش در 800 متر نقره همچنین حبیب
اله شرفی در 400 متر به مقام چهارمی رسید.
مسابقات برترین های نوجوانان و
جوانان بسیج کشور ب تهران دیروز پنج شنبه 21 آبان ماه و با حضور 80 ورزشکار
برگزارشد که نتیجه تیمی آن در پایان مرحله سوم و آخرین مرحله مشخص می شود. که تا
کنون لرستان در صدر جدول مدال ها قراردارد.
قابل ذکر است که از هر استان 4
نفر در این مسابقات حضور داشتند که لرستان با ترکیب مهدی فتحی گنجی؛ سلمان
بیرانوند؛ امید سیاهپوش و حبیب اله شرفی در این مسابقات حاضر شد. مربیگری تیم
لرستان را سیاوش سپهوند برعهده داشت.
مهدی فتحی گنجی ؛ سلمان بیرانوندو
امید سیاهپوش در رده سنی جوان و حبیب اله سیاهپوش در رده سنی نوجوانان در این
رقابتها حاضر شدند.
در مسابقات برترین های بسیج کشور به میزبانی تهران دیروز توانستند یک مدال طلا؛ و
دو نقره و یک مقام چهارمی کسب نمایند.
برای تیم دوومیدانی لرستان مهدی فتحی گنجی در پرتاب
نیزه طلا؛ سلمان بیرانوند در 1500 متر و امید سیاهپوش در 800 متر نقره همچنین حبیب
اله شرفی در 400 متر به مقام چهارمی رسید.
مسابقات برترین های نوجوانان و
جوانان بسیج کشور ب تهران دیروز پنج شنبه 21 آبان ماه و با حضور 80 ورزشکار
برگزارشد که نتیجه تیمی آن در پایان مرحله سوم و آخرین مرحله مشخص می شود. که تا
کنون لرستان در صدر جدول مدال ها قراردارد.
قابل ذکر است که از هر استان 4
نفر در این مسابقات حضور داشتند که لرستان با ترکیب مهدی فتحی گنجی؛ سلمان
بیرانوند؛ امید سیاهپوش و حبیب اله شرفی در این مسابقات حاضر شد. مربیگری تیم
لرستان را سیاوش سپهوند برعهده داشت.
مهدی فتحی گنجی ؛ سلمان بیرانوندو
امید سیاهپوش در رده سنی جوان و حبیب اله سیاهپوش در رده سنی نوجوانان در این
رقابتها حاضر شدند.
+ نوشته شده در جمعه بیست و دوم آبان ۱۳۹۴ ساعت 9:41 توسط vahid tuolabi
|